قرنطینه سراسری در ایتالیا 3 هفته دیگر تمدید شد

به گزارش شهر سرگرمی، در آستانه منقضی شدن دوران قرنطینه سراسری در ایتالیا، نخست وزیر این کشور دستور تمدید سه هفته ای قرنطینه را صادر کرد.

قرنطینه سراسری در ایتالیا 3 هفته دیگر تمدید شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا آدینه شب گفت قرنطینه سراسری در ایتالیا که تنها سه روز تا انتها آن باقی مانده بود، تا روز یکشنبه سوم ماه می (14 اردیبهشت) تمدید شده است.

دولت ایتالیا در اوایل ماه مارس (اواسط اسفندماه) در پی افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در ایالت لومباردی واقع در شمال این کشور، ابتدا 10 شهر کوچک و سپس کل این ایالت را قرنطینه کرد. اما این اقدام برای جلوگیری از شیوع کرونا در ایتالیا کافی نبود و در نهایت دولت این کشور مجبور به اعلام قرنطینه سراسری شد.

بر اساس آخرین آمارهای رسمی منتشر شده از سوی آژانس دفاعی غیرنظامی ایتالیا، تا به امروز بیش از 147 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده اند که از این تعداد، 18850 نفر جان باخته اند.

ایتالیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا در رتبه اول دنیا و از لحاظ آمار مبتلایان به این ویروس همه گیر در رتبه سوم دنیا واقع شده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 899

به "قرنطینه سراسری در ایتالیا 3 هفته دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه سراسری در ایتالیا 3 هفته دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید