قرنطینه دوباره مقاصد گردشگری در اروپا

به گزارش شهر سرگرمی، به عنوان مثال، جمهوری چک یکی از بالاترین نرخ های جدید آلودگی در منطقه را دارد و در سه ماه بسته شدن مدارس و کافه ها ، یک قرنطینه جزئی را اعمال نموده است. هلند نیز اخیراً قرنطینه جزئی را خاطرنشان کرد و ماسک ها در فضای داخلی عمومی اجباری کرد. در ایتالیا ، با مصوبه جدید، سفرهای مدرسه ای ، ورزش های ارتباطی آماتوری و مهمانی های بیش از شش نفر ممنوع شده است.

قرنطینه دوباره مقاصد گردشگری در اروپا

با ما سفر کنید و با تورهای سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بستری شدن در بیمارستانها نیز در مناطقی مانند فرانسه در حال افزایش است. در پاریس ، ممکن است 90 درصد از تخت های مراقبت های ویژه تا سرانجام هفته آینده پر گردد و امانوئل مکرون به تازگی اعلام نموده است که مقررات منع رفت و آمد در پاریس ، مارسی، گرنوبل ، مون پلیه ، تولوز ، سنت اتین ، لیل ، روئن ، و لیون بین ساعت 9 عصر تا 6 صبح را اجرا خواهد نمود. شرایط لندن همچنین از سطح هشدار متوسط به بالا تغییر کرد.

حتی آلمان که همه گیرها را به خوبی مدیریت نموده است روز گذشته با بیش از 5000 مورد جدید با افزایش قابل توجهی از مبتلایان روبرو شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1217

به "قرنطینه دوباره مقاصد گردشگری در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه دوباره مقاصد گردشگری در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید