فرمول های صعود استقلال

به گزارش شهر سرگرمی، گاهی اوقات در فوتبال این اتفاق می افتد که یک تیم با نتایج درخشان، یکی پس از دیگری، همه را امیدوار کند اما سلسله اتفاقاتی در نهایت باعث ناکامی این تیم گردد.

فرمول های صعود استقلال

به گزارش خبرنگاران ، اکنون که با فرمول متفاوت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روبرو هستیم از خود می پرسیم نکند این اتفاق برای استقلال هم بیفتد.

به گزارش خبرنگاران ، فوتبال آسیا اکنون آنقدر فرمول های غیرمرسوم دارد که حتی استقلال تهران با بهره گیری از آنچه که کنفدراسیون فوتبال آسیا آن را خطرناک ترین خط حمله آسیا می داند باز هم از صعود باز بماند.

دو پیروزی پرگل شاگردان فرهاد مجیدی مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق آنقدر شیرین بود که بلافاصله بسیاری از طرفداران را نسبت به کسب ستاره سوم امیدوار کرد اما اوضاع به این راحتی هم نیست.

کافی بود پولدارترین و قدرتمندترین تیم چند سال اخیر غرب آسیا از راه برسد؛ تیمی به نام الدحیل.

استقلال بازی اول را مقابل این تیم چهار بر سه باخت و بازی دوم را دو بر دو مساوی کرد.

اکنون آبی های پایتخت در گروه C رقابت ها بعد از الدحیل هشت امتیازی با هفت امتیاز در صندلی دوم قرار گرفته اند. زمانی که بدانیم فرمول صعود این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا چگونه است شاید نسبت به صعود آبی ها تردید پیدا کنیم.

فرمت صعود این دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که شرایط را برای تیم های دوم جدول به نتایج دیگر گروه ها ارتباط داده و تنها سه تیم برتر دیگر گروه های پنجگانه به مرحله بعدی رقابت ها صعود می نمایند باعث شده تا اما و اگرهای زیادی برای تیم ها تا اینجای رقابت ها به وجود بیاید.

*استقلال در دو بازی آینده خود باید به مصاف الاهلی عربستان و الشرطه عراق می رود، یعنی هر دو تیمی که قبلا آنها را شکست داده است. اگر هر دو را ببرد و از سویی الدحیل در یکی از دو بازی آینده خود به فزونی دست پیدا نکند آنگاه استقلال صدرنشین می گردد در غیراینصورت به عنوان تیم دوم گروه باید منتظر نتایج سایر تیم ها باشد.

*اما اگر تصور کنیم که استقلال از دو بازی مقابل الاهلی و الشرطه یکی را ببرد و یکی را مساوی کند و از آن سو الدحیل هر دو بازی را ببرد آنگاه استقلال باز هم بی شک دوم است و باید در انتظار نتایج دیگر گروه ها برای صعود بماند. اما اگر چنین چیزی برعکس باشد قطعا استقلال صدرنشین می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1563

به "فرمول های صعود استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول های صعود استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید