فارس من، هیچ امکانی برای سوء استفاده در اخذ نمره در دانشگاه پیغام نور وجود ندارد

به گزارش شهر سرگرمی، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: شیوه آموزشی دانشگاه پیغام نور در 3 محور حضوری، الکترونیک و ترکیبی پیش بینی شده است و هیچ امکانی در زمینه سوءاستفاده دانشجویان برای اخذ نمره وجود ندارد.

فارس من، هیچ امکانی برای سوء استفاده در اخذ نمره در دانشگاه پیغام نور وجود ندارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع تحصیل فقط در دانشگاه های پیغام نوربرای کارمندان شاغل مشتاق به ادامه تحصیل درکشورمنطقی است را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان دانشگاه پیغام نور شدند.

امیر حسین بهروز مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور در این باره گفت: این دانشگاه با توجه به رسالتی که دارد 3 شیوه آموزشی را برای استفاده علاقه مند به تحصیل دارد که می توان به آموزش حضوری، الکترونیک و ترکیبی اشاره نمود به طوری که همه افرادی که با هر شرایطی به دنبال ارتقاء توان آموزشی هستند می توانند با یکی از شیوه ها به تحصیل ادامه دهند.

وی اضافه کرد: دانشجویان می توانند بر طبق اساسنامه دانشگاه در کلاس های برطرف اشکال شرکت نمایند یا با شیوه الکترونیک مسائل درسی خود را برطرف نمایند و باید بگویم هیچ ظرفیتی برای سوء استفاده یا برای دریافت نمره از اساتید وجود ندارد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور توضیح داد: آزمون های این دانشگاه به صورت متمرکز همانند کنکور برگزار می گردد به طوری که همه دانشجویان در سراسر کشور یک آزمون را امتحان می دهند این در حالی است که سوالات آزمون به وسیله بانک سوال دانشگاه طراحی می گردد و همچنین نمره دانشجویان سیستمی معین خواهد شد.

بهروز ادامه داد: تنها نمره ای که در اختیار اساتید قرار گرفته است مربوط به امتحان میان ترم در 8 نمره است از طرفی باید بگویم هیچ ظرفیتی برای سوء استفاده در اخذ نمره در دانشگاه پیغام نور وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 197

به "فارس من، هیچ امکانی برای سوء استفاده در اخذ نمره در دانشگاه پیغام نور وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، هیچ امکانی برای سوء استفاده در اخذ نمره در دانشگاه پیغام نور وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید