عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، محمد البخیتی عضو شورای سیاسی انصارالله یمن به المیادین گفت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی یمن تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت. متجاوزان مسئول تشدید تنش اخیر است.

عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت

وی اضافه کرد: ملت یمن گزینه ای غیر از رویارویی و مقابله با متجاوزان ندارد. پایداری و مقاومت ملت یمن در تاریخ بی مانند است.

البخیتی گفت: اهمیت مارب به وجود چاههای نفتی در آن است و اینکه پایتخت تاریخی یمن است.

این عضو شورای سیاسی انصارالله یمن تاکید نمود: آمریکا به خاتمه جنگ ظرف یکماه از شروع جنگ یمن دلخوش نموده بود اما این رخ نداد. ائتلاف دشمن وارد نبرد نفس آخر پس از آنکه نام جنگ را نفس طولانی نامید، شده است.

وی اضافه کرد: تحول بزرگی در موازنه قوا به نفع یمن علیه کشورهای متجاوز وجود دارد. کشورهای متجاوز عامدانه در راستای تحرک در همه جبهه ها حرکت می نمایند تا بر جنگ مارب سرپوش بگذارند.

البخیتی فاش کرد: نیروهای هادی که در مرز می جنگند مایل به بازگشت به صنعا هستند اما مانع آنها می شوند.

وی گفت: بیشتر ساکنان شهر مارب ضد متجاوزان هستند. داعش، القاعده، آمریکا و عربستان در یک جبهه در یمن می جنگند. از ساکنان مارب می خواهیم که موضع درست اتخاذ نمایند و حامی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن باشند. ما خطاب به ساکنان مارب می گوییم که آنها در امان هستند. هرکه در جنگ شرکت ننموده است در امان خواهد بود.

البخیتی در خاتمه تاکید نمود: ما حامی صلح واقعی هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1483

به "عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات تا آزادسازی کل یمن ادامه خواهد یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید