سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در سلمانشهر

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/مازندران سخنگوی نیروی انتظامی از سقوط یک فروند هواپیمای ناجا در منطقه سلمانشهر اطلاع داد و گفت: در این سانحه متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارمان در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در سلمانشهر

سردار احمد نوریان در پی انتشار خبر سقوط هواپیما اظهار کرد: ساعت 17 امروز چهارشنبه 3 اردیبهشت ماه یک فروند هواپیمای سسنا در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان دچار سانحه شد که متاسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکارم در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه سلمانشهر در استان مازندران رخ داد، گفت: بلافاصله در ساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای آنالیز علت دقیق سانحه، به محل اعزام شدندکه اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

سخنگوی نیروی انتظامی اظهار داشت: دلیرمردان ناجا همیشه تا پای جان برای خدمت به هموطنان خود و حفظ امنیت شهرها و مناطق مرزی کشور، جان برکف آماده فداکاری و ایثار هستند.

سردار نوریان در انتها یادآور شد: نیروی انتظامی تا به امروز حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت مردم نموده است، لازم می دانم به خانواده شهدا به ویژه این دو همکار عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات آن ها را از خداوند خواستارم.

سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در غرب مازندران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عباس آباد از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی تجسسی در منطقه چارِز کلارآباد این شهرستان اطلاع داد.

احمد نهاوندی در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح حادثه فوق گفت: یک فروند هواپیمای چهارنفره متعلق به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که از مقصد تهران به پرواز درآمده بود، پس از نشستن در فرودگاه نوشهر و پیاده کردن دو سرنشین خود به سمت فرودگاه رامسر در حال پرواز بود که متاسفانه در منطقه چارز شهر کلارآباد شهرستان عباس آباد دچار حادثه شده و سقوط کرد.

وی توضیح داد: حدود ساعت 4 بعدازظهر امروز، بومیان منطقه با مشاهده هواپیمای آتش گرفته و در حال سقوط، طی تماس با شماره 112 امداد و نجات و نیز تماس با نیروی انتظامی مراتب را اطلاع رسانی کردند که بلافاصله نیروها به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر عباس آباد با بیان اینکه منطقه چارز جنگلی و کوهستانی بوده و به همین دلیل دسترسی مناسبی ندارد اظهار داشت: نیروهای امدادی پیاده و با وسایل و تجهیزات کوهپیمایی به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه پیکرهای سوخته 2 تن از سرنشینان در حوالی لاشه تکه تکه شده هواپیما شناسایی شد.

نهاوندی در پاسخ به این پرسش که سقوط و انفجار هواپیما منجز به آتس سوزی جنگل شده یا خیر اظهار کرد: انفجار و آتش سوزی ناشی از آن، بسیار محدود بود و بلافاصله توسط نیروهای امداد مهار شد.

وی از اعزام اجساد به پزشکی قانونی و تحویل به مراجع ذی صلاح سخن گفت و تاکید نمود: عملیات در ساعت بیست و 30 دقیقه به انتها رسید و متاسفانه اطلاعات درستی از فوت شدگان حادثه در دست نیست که یقینا موارد در گزارشات تکمیلی از مراجع مربوط به استحضار مخاطبان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 941

به "سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در سلمانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در سلمانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید