سفیرفیلم داغ قره باغ را روایت می نماید

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مستند داغ قره باغ که یک روایت تاریخی از مناقشه بر سر منطقه قره باغ است به زودی توسط مرکز مستند سفیرفیلم رونمایی می گردد. این مستند 70 دقیقه ای، تاریخچه نزاع آذربایجان و ارمنستان بر سر این منطقه کوهستانی پس از فروپاشی شوروی و همچنین کوشش های دولت وقت ایران برای برقراری صلح در این منطقه را روایت می نماید.

سفیرفیلم داغ قره باغ را روایت می نماید

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

داغ قره باغ را سینا حسین پور کارگردانی نموده است. او که پیش از این مستند نار و انار را درباره شرایط شیعیان آذربایجان ساخته بود، در کار جدید خود به سراغ مناقشه حساس و تاریخی قره باغ رفته است. امیر مهریزدان نیز تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد که پیش از این، مستند عابدان کهنز را تهیه نموده بود.

قره باغ منطقه ای کوهستانی میان آذربایجان و ارمنستان است که در سه دهه اخیر، محل منازعه و مناقشه میان این 2 کشور است. دور جدید درگیری ها در این منطقه از اوایل هفته شروع شده و با گسترش درگیری ها و حملات متقابل طرفین، منازعات در این منطقه شدت گرفته است.

داغ قره باغ برای نخستین بار زوایای پنهان این مناقشه سیاسی را روایت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1115

به "سفیرفیلم داغ قره باغ را روایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیرفیلم داغ قره باغ را روایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید