ستار همدانی: سابقه خیلی از پیشکسوتان استقلال بیشتر از طباطبایی است، اما به تیم آرامش می دهند، برخی انتقادها مغرضانه است

به گزارش شهر سرگرمی، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که در شرایط فعلی باید به استقلال آرامش داد و نباید انتقادهای مغرضانه عنوان کرد.

ستار همدانی: سابقه خیلی از پیشکسوتان استقلال بیشتر از طباطبایی است، اما به تیم آرامش می دهند، برخی انتقادها مغرضانه است

ستار همدانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نتایج تیم فوتبال استقلال در این فصل گفت: می دانیم استقلال در قیاس سال گذشته، ضعیف تر شده است. هر تیمی برابر استقلال فصل گذشته قرار می گرفت، وحشت داشت، اما سال جاری ستون تیم رفته و مدیریت هم دچار تغییرات شده است. در این شرایط، برخی مواقع اظهارات منتقدان می تواند یاری کند، برخی مواقع هم سکوت کردن. در وضعیت فعلی، سکوت می تواند به استقلال یاری کند.

وی اضافه نمود: این سکوت باعث می گردد تیم راحت کارش را پیش ببرد. باید به سرمربی استقلال آرامش دهیم تا خلاقیت خودش را نشان دهد، شفر سال گذشته نشان داد که چه مربی خوبی است. یکسری دوستان انتقادهایی مطرح می نمایند که مغرضانه بوده و سالم نیست. بیشتر این انتقادها برای بودن خود است تا یاری به استقلال. برخی ها می خواهند با انتقاد کردن، خودشان را نشان دهند.

کسی که یک روز در استقلال بازی نموده، حق دارد کارشناسی و انتقاد کند. پیشکسوت تیم استقلال با بیان این جمله اظهار داشت: هر فردی که در استقلال بوده، حتی می توان به او فرصت داد تا در صندلی دیگری به باشگاه یاری کند، اما این فرضیه قشنگ نیست که اگر بودیم، استقلال خوب است و اگر نبودیم، بد. ما باید یار و یاور استقلال باشیم. بازیکنانی که اکنون برای استقلال بازی می نمایند شاید با حرف های ما تحت فشار قرار بگیرند و به خاطر عدم آگاهی، از چاله به چاه بیفتند. بهتر است در این شرایط، به خاطر استقلال، انسانی و استقلالی رفتار کنیم.

همدانی در خصوص انتقادهایی که هادی طباطبایی به مجموعه فعلی استقلال می نماید، گفت: فرض می کنیم که همه صحبت ها درست است، اما آیا کسی نمی داند که این مسائل برای استقلال بوجود آمده؟ پیشکسوتان زیادی داریم که بیشتر از طباطبایی در استقلال بودند، آیا عقل شان نمی رسد که مسائل را بگویند؟ آنها استقلال را دوست دارند و می خواهند تیم به آرامش برسد. اگر تیم ناآرام باشد و نتیجه نگیرد، تلفن های ما بیشتر شده و باید پاسخگوی مردم باشیم. همه پیشکسوتان استقلال باید فضا را طوری پیش ببرند تا آرامش برگشته و تیم به مانند فصل گذشته قوی گردد. اگرچه نباید چشم های مان روی ایرادها ببندیم، اما اکنون وقتی است که باید به تیم آرامش بدهیم تا نیم فصل فرا رسیده و تغییراتی انجام گردد. خودمان هم می دانیم یکسری اشتباهاتی اجرا شده، اما نیم فصل فرصت خوبی برای جبران اشتباهات است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 15

به "ستار همدانی: سابقه خیلی از پیشکسوتان استقلال بیشتر از طباطبایی است، اما به تیم آرامش می دهند، برخی انتقادها مغرضانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستار همدانی: سابقه خیلی از پیشکسوتان استقلال بیشتر از طباطبایی است، اما به تیم آرامش می دهند، برخی انتقادها مغرضانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید