رزمایش یک ناو دیگر آمریکایی در دریای چین جنوبی

به گزارش شهر سرگرمی، نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود که یک ناو هواپیمابر این کشور روز آدینه در دریای چین جنوبی در چندین رزمایش شرکت نموده است.

رزمایش یک ناو دیگر آمریکایی در دریای چین جنوبی

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در این بیانیه آمده است، یک گروه ضربت به راهنمایی ناو یو اس اس رونالد ریگان در چندین عملیات هوایی و رزمایش دریایی شرکت نموده است.

جاشوا فیگان، فرمانده این ناو دراین باره گفت: انسجام با شرکای مشترک ما برای اطمینان از واکنش سریع و قدرت ضربت و حفظ منطقه ایندو پاسیفیک به عنوان یک منطقه آزاد لازم است.

این رزمایش درحالی صورت گرفته که تنش بین ایالات متحده و چین به بالاترین سطح خود رسیده است. واشنگتن پکن را به واکنش نامناسب در برابر شیوع ویروس کرونا متهم نموده و مدعی است که چین از این شرایط برای ازسرگیری ادعاهای مالکیت خود بر منطقه دریای چین جنوبی و مناطق دیگر استفاده نموده است.

چین با انتقاد از برگزاری رزمایش در این منطقه و رد ادعاهای آمریکا معتقد است که چنین اتفاقاتی باعث تشدید تنش و کاهش ثبات در منطقه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1122

به "رزمایش یک ناو دیگر آمریکایی در دریای چین جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش یک ناو دیگر آمریکایی در دریای چین جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید