داستان عجیب استقلال برای فرشید اسماعیلی

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران: شرایط فرشید اسماعیلی در باشگاه استقلال تبدیل به یکی از پیچیده ترین معما های موجود شده است؛ در شرایطی که قرارداد او با این باشگاه به اتمام رسیده، مدیریت استقلال گفته فرشید در لیست مازاد قرار گرفته است.

داستان عجیب استقلال برای فرشید اسماعیلی

به گزارش خبرنگاران، فرشید اسماعیلی هم با تذکر این موضوع که قراردادش به اتمام رسیده اسم شدن اسمش در لیست مازاد را خنده دار توصیف نموده است. از طرفی، مسئولان باشگاه استقلال چندبار اسم نموده اند او در برنامه های فصل آینده فرهاد مجیدی جا ندارد، ولی از طرفی، فرهاد مجیدی هم به گونه ای درباره فرشید اسماعیلی حرف می زند که انگار نبودن این بازیکن خواست مدیریت است. هرچه که هست، اما فعلا نه تیم آینده فرشید اسماعیلی تعیین شده و نه استقلال قرارداد این بازیکن را تمدید نموده است.

داستان عجیب فرشید اسماعیلی و استقلال حالا به مرحله ای رسیده که وصال بیش از جدایی تصورپذیر است. این موضوعی است که فرهاد مجیدی هم به آن اشاره می نماید و می گوید: درباره فرشید و ارسلان باید تاکید کنم که نام این دو بازیکن در لیستی که مدت ها قبل به باشگاه داده بودم، قرار داشت. البته در مقطعی از فصل جابجایی به دلایلی که نیازی به گفتنش نیست، تصمیم کادرفنی در این مورد تغییر نموده بود، اما همین چند روز قبل مجددا از باشگاه خواستم و حتی نامه زدم که با این دو بازیکن تمدید نمایند. ارسلان به جمع ما اضافه شد و امیدوارم باشگاه هم کدورت ها را در این مقطع کنار بگذارد تا فرشید هم در اسرع وقت به تمرینات اضافه بشود.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1735

به "داستان عجیب استقلال برای فرشید اسماعیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان عجیب استقلال برای فرشید اسماعیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید