خبرهای ضدو نقیض از حمله طالبان به شهر قندهار

به گزارش شهر سرگرمی، لالی حمیدزی نماینده سابق قندهار در مجلس نمایندگان افغانستان بیان کرد که نیروهای مردمی آماده است تا در هر منطقه شهر که مشکلاتی بوجود بیاید از شهر دفاع نمایند و اجازه نخواهند داد که طالبان وارد شهر شوند.

خبرهای ضدو نقیض از حمله طالبان به شهر قندهار

منابع خبری افغانستان اظهار داشتند که امروز(آدینه) افراد گروه طالبان بر منطقه هفتم شهر قندهار یکی از عظیمترین شهرهای این کشور حمله کردند و دو پاسگاه نیروهای دولتی را تصرف نموده اند اما دولت ادعای عقب زدن نیروهای طالبان را دارد.

به گزارش ایرنا طلوع نیوز افغانستان اظهار داشت که گروه طالبان امروز بر حوزه هفتم شهر قندهار در جنوب این کشور و یکی از عظیمترین شهرهای این کشور حمله نموده و دو پاسگاه نیروهای دولتی را در این استان تصرف نموده اند.

اما محمدسالم احساس فرمانده پلیس قندهار به رسانه ها گفته است که حمله طالبان بر حوزه هفتم شهر قندهار عقب زده شده و نیروهای دولتی آماده دفاع هستند و هزگز اجازه نخواهند داد که آنها وارد شهر قندهار شوند.

بعضی نیروهای مردمی هم اظهار داشتند که برای دفاع از شهر قندهار آماده شده اند تا در کنار نیروهای دولتی بجنگند.

لالی حمیدزی نماینده سابق قندهار در مجلس نمایندگان افغانستان اظهار داشت که نیروهای مردمی آماده است تا در هر منطقه شهر که مشکلاتی بوجود بیاید از شهر دفاع نمایند و اجازه نخواهند داد که طالبان وارد شهر شوند.

با وجود اعلام نهادهای امنیتی از جمله وزارت دفاع افغانستان برای داشتن برنامه عظیمی برای بازپس گیری شهرستانهای اشغال شده اما با گذشت هر روزریا، طالبان در اطراف شهرهای عظیم این کشور پیشروی می نمایند و شب گذشته عظیمترین مرز تجارتی افغانستان باجمهوری اسلامی ایران را تصرف کردند و اکنون این مرز بروی تجارت مسدود شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1676

به "خبرهای ضدو نقیض از حمله طالبان به شهر قندهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای ضدو نقیض از حمله طالبان به شهر قندهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید