خبرنگاران پست بانک لرستان 324 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت کرد

به گزارش شهر سرگرمی، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: پست بانک این استان 324 میلیارد ریال در قالب 429 طرح توسعه اشتغال روستایی سال جاری به متقاضیان پرداخت نموده است.

خبرنگاران پست بانک لرستان 324 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت کرد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، شهاب حیدری اضافه نمود: این میزان تسهیلات اعطایی به متقاضیان استان از محل منابع صندوق توسعه ملی و اشتغال پایدار و سهام های حمایتی تامین شده است.

حیدری اضافه نمود: این تسهیلات با هدف برطرف مسائل مناطق محروم، ایجاد اشتغال گسترده و مولد با تاکید بر اشتغال جوانان، دانش آموختگان و دانشگاهیان و همچنین توسعه خدمات در مناطق دور افتاده پرداخت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با اشاره به تاکید وزارت متبوع مبنی بر تسهیل اشتغال در مناطق روستایی اضافه نمود: سرانه منابع باجه های پست بانک این استان نسبت به ابتدای سال رشد67 درصدی داشته است و 104 شعبه موجود از فعال ترین مجموعه های کشوری در راستای خدمت رسانی به مردم هستند.

حیدری گفت: جمع کل منابع باجه های پست بانک لرستان تا اسفند 98 بیش از 749 میلیارد و 655 میلیون ریال بوده که با پیگیری های اجرا شده در مهرماه سال جاری بیش از 498 میلیارد و 224 میلیون ریال رشد داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1273

به "خبرنگاران پست بانک لرستان 324 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پست بانک لرستان 324 میلیارد ریال وام اشتغال روستایی پرداخت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید