خبرنگاران نکونام: کرونا نفس فولاد را گرفته است

به گزارش شهر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فولاد خوزستان با ابراز نگرانی از شرایط تیمش، گفت: ویروس کرونا نفس تیم ما را گرفته و در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس، توانی برای دویدن نداشتیم.

خبرنگاران نکونام: کرونا نفس فولاد را گرفته است

جواد نکونام شنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس، گفت: شرایط بازی طوری نبود که به فکر فوتبال باشیم. آنقدر کرونایی داشتیم که نمی توانستیم کاری کنیم.

وی اضافه نمود: کرونا تا حدی به ما ضربه زد که برخی بازیکنان را با 2 جلسه تمرین به میدان آوردیم. بازیکنان تعویضی ما نیز، روز گذشته تست آنان منفی شد.

نکونام گفت: تمرینات را با بازیکنان جوانان و امید برگزار کردیم تا تکلیف معین شود و نفر کافی برای تمرین نداشتیم. می دانیم کرونا ادامه دارد و به دیگران انتقال پیدا می کند. تا جایی که می توانستیم تلاش کردیم اما بعد از آن دیگر توانی نداشتیم.

سرمربی فولاد اضافه نمود: نیمه نخست عباس بوعذار هم آسیب دید و نفراتی که نمی خواستیم به میدان بفرستیم را به اجبار وارد میدان کردیم. کاش بازی در شرایطی بود که نفراتمان را داشتیم. فولاد در این فصل توان خوبی داشته اما امروز قدرت نداشتیم و کرونا باعث شد حرفی برای دریافت در نیمه دوم نداشته باشیم.

وی گفت: اکنون هفت بازیکن ما و مربی اسپانیایی در اهواز تمرین می کنند تا شاید در دیدارهای آینده آنها را در اختیار داشته باشیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: سه تا دفاع راست داریم که متاسفانه همه آنها کرونایی بودند و تازه خوب شده اند. مجبور بودیم به آنان بازی بدهیم و بین نیمه تعویض کردیم که یکی از آنها نمی توانست نفس بکشد و دوباره تعویض شد.

وی در مورد جایگاه تیمش در جدول، توضیح داد: با این شرایطی که داریم باید به خداوند توکل کنیم که دیگر نفرات کرونا نگیرند. در اهواز شرایط خیلی سخت است و نمی دانیم برای تست چه کاری انجام دهیم. دروغی نداریم بگوییم و نمی دانم دیگر تست راستی آزمایی چه چیزی است که دوستان راه انداخته اند.

وی گفت: اگر کرونا در تیم فولاد ادامه داشته باشد، تیم ما از شرایط ایده آل پایین می آید و تلاش من هم دیگر جوابگو نیست. همینکه برخی نفرات ما می توانند فوتبال بازی کنند، باید خدا را شکر کنیم.

نکونام مطرح نمود: نتایج ما در هفته های قبل معین بوده و الان شرایط نابرابر است. برخی می گویند بازی های فولاد سه بر هیچ به سود حریفان شود. اگر حیا داریم و چیزی نمی گوییم، برخی دوستان نباید حریفی بزنند. اکنون در بالای جدول با بودجه ای بسیار اندک نسبت به دیگر تیم ها در تلاش هستیم، اما کرونا یقه فولاد را گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1075

به "خبرنگاران نکونام: کرونا نفس فولاد را گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نکونام: کرونا نفس فولاد را گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید