خبرنگاران مقام ورزشی: پاسخ اکثر استعلام های نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی و وزنه برداری اعلام شده است

به گزارش شهر سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مدیر کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: پاسخ اکثر استعلام های نامزد های مجامع انتخاباتی فدراسیون های کشتی و وزنه برداری اعلام شده است.

خبرنگاران مقام ورزشی: پاسخ اکثر استعلام های نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی و وزنه برداری اعلام شده است

محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در حاشیه نشست صمیمی پیشکسوتان ورزشی با نوه بنیان گذار انقلاب اسلامی، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران، این مطلب را بیان نمود.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد، طی هفته اینده پاسخ سایر نامزدهای این دو فدراسیون المپیکی به وزارت ورزش و جوانان اعلام شود تا پس از آن زمان برگزاری انتخابات آنها از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اعلام می شود.

پیشتر محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی گفت که مجامع انتخاباتی این دو فدراسیون در نیمه نخست تیر ماه امسال برگزار خواهد شد.

با برگزاری مجامع انتخاباتی فدراسیون های بیماری های خاص، چوگان برگزار شده است و بر اساس اعلام معاونت ورزش قهرمانی تا انتها امسال 15 مجمع انتخاباتی دیگر برگزار خواهد شد.

ورزشی **9250**9463**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 177

به "خبرنگاران مقام ورزشی: پاسخ اکثر استعلام های نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی و وزنه برداری اعلام شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مقام ورزشی: پاسخ اکثر استعلام های نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی و وزنه برداری اعلام شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید