خبرنگاران دومین مرکز نیکوکاری کارآفرینی خلخال افتتاح شد

به گزارش شهر سرگرمی، اردبیل - خبرنگاران - دومین مرکز نیکوکاری کارآفرینی خلخال روز پنجشنبه در مراسمی در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهر فعالیت خود را آغاز کرد.

خبرنگاران دومین مرکز نیکوکاری کارآفرینی خلخال افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران ، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خلخال در آیین افتتاح این مرکز گفت: حمایت از ایده های نو و فناورانه افراد زیرپوشش در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

مقیم صبحی همچنین ایجاد نگرشی نو در استفاده از ظرفیت های موجود برای بکارگیری فرصت های شغلی و ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار، استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و بهره مندی از تسهیلات بانکی زودبازده و همچنین جذب کمک های اقتصادی منطقه برای سرمایه گذاری های اقتصادی را از دیگر اهداف این مرکز ذکرکرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال نیز گفت: این مرکز برای معرفی ایده های نو و خلاقانه ، برگزاری نشست ها و جلسات مختلف با افراد صاحب ایده در راستا حل مسائل متعدد کارآفرینان زیرپوشش کمیته امداد امام و حل مشکل اشتغال و تامین سرمایه اولیه افراد دارای ایده های نو و تجاری سازی آن ایجاد شد.

حجت الله درخشان اضافه کرد: در این مرکز کارآفرینان طرح های خود را ارائه می دهند تا بررسی های لازم انجام و آموزش های مرتبط با طرح های ارائه شده از سوی کارآفرینان توسط دانشگاه آزاد به افراد دارای ایده نو ارائه شود تا کارآفرینان در استفاده از تسهیلات و نحوه تجاری سازی فعالیت های علمی خود بیشتر آشنا شوند.

خلخال در جنوب اردبیل قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1424

به "خبرنگاران دومین مرکز نیکوکاری کارآفرینی خلخال افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دومین مرکز نیکوکاری کارآفرینی خلخال افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید