جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر منچستریونایتد به ایستگاه پایانی رسید، فینال تمام لندنی شد

به گزارش شهر سرگرمی، مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس در فصل 20-2019 با حذف منچستریونایتد به دست چلسی در استادیوم ومبلی به انتها رسید.

جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر منچستریونایتد به ایستگاه پایانی رسید، فینال تمام لندنی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (یکشنبه) در استادیوم ومبلی لندن تیم های چلسی و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر یک چلسی سرانجام یافت.

گل های چلسی را در این بازی اولیویه ژیرو در دقیقه 45 روی اشتباه داوید دخه آ دروازه بان حریف، میسون ماونت در دقیقه 46 و هری مگوایر مدافع منچستریونایتد که در دقیقه 74 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، به ثمر رساندند. تک گل منچستریونایتد نیز در دقیقه 86 توسط برونو فرناندس از روی نقطه پنالتی رقم خورد.

به این ترتیب چلسی راهی فینال شد جایی که باید با رقیب همشهری خود آرسنال دربی لندن را در تاریخ یکم آگوست (11 مرداد) از ساعت 23:15 به وقت تهران، برگزار نمایند.

آرسنال شب گذشته با غلبه بر منچسترسیتی توانسته بود جواز حضور در فینال را کسب کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1076

به "جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر منچستریونایتد به ایستگاه پایانی رسید، فینال تمام لندنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی انگلیس، چلسی با غلبه بر منچستریونایتد به ایستگاه پایانی رسید، فینال تمام لندنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید