تیم نایب قهرمان پارالمپیک ریو در انتظار مجوز حضور در توکیو

به گزارش شهر سرگرمی، سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره با اشاره به معین نبودن شرایط این تیم برای اعزام به پارالمپیک توکیو گفت: با توجه به نایب قهرمانی این تیم در قهرمانی آسیا تایلند، انتظار داریم کمیته ملی پارالمپیک این تیم را به پارالمپیک توکیو اعزام کند.

تیم نایب قهرمان پارالمپیک ریو در انتظار مجوز حضور در توکیو

جواد فلفلی در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: با توجه به این که تیم ملی فوتبال پنج نفره در قهرمانی آسیا تایلند پیروز به کسب سهمیه شد و برنامه های پارالمپیکی خود را به فدراسیون ارائه کردیم تا در اختیار کمیته ملی پارالمپیک قرار دهد، اما هنوز نمی دانیم این تیم به توکیو اعزام می شود یا خیر و همچنان منتظر جواب قطعی از سوی کمیته ملی پارالمپیک هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که انتظار کمیته ملی پارالمپیک از این تیم کسب عنوان قهرمانی در تایلند بود حال امکان دارد با این شرایط فوتبال پنج نفره نیز به توکیو اعزام نشود، افزود: در پارالمپیک ریو نیز کمیته ملی پارالمپیک پیش بینی جایگاه چهارم را برای فوتبال پنج نفره داشت که ما به مدال نقره دست یافتیم. این تیم برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو زحمت زیادی کشیده و از کمیته ملی پارالمپیک توقع اعزام این تیم را داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: برای برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره هفته پیش مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برگزار کردیم و نفرات دعوت شده به اردو را مشخص کردیم. طبق برنامه ای که به فدراسیون نابینایان و کم بینایان ارائه دادیم قرار است اواخر دی نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی را در گیلان برپا کنیم. البته چون هنوز تکلیف این تیم برای حضور در پارالمپیک مشخص نیست و مجوز نهایی را از کمیته ملی پارالمپیک دریافت نکرده ایم، در حال حاضر نمی توانیم برنامه مشخصی را برای تیم فوتبال پنج نفره داشته باشیم.

فلفلی گفت: برنامه ما برای آماده سازی این تیم برای پارالمپیک توکیو کامل است و برای اجرا منتظر تصمیم کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا زودتر عملیاتی کنیم.

وی در سرانجام ضمن تشکر از حمایت های وزیر ورزش از فوتبال پنج نفره گفت: از مسعود سلطانی فر تشکر می کنم که نگاه ویژه ای به فوتبال پنج نفره دارد و تاکید کرده که در تمام استان ها یک زمین و دیواره به فوتبال پنج نفره اختصاص پیدا کند تا بازیکنان این رشته مسئله ای برای آماده سازی خود نداشته باشند. امیدوارم وزیر ورزش چنین حمایتی را برای حضور تیم فوتبال پنج نفره در بازیهای پارالمپیک توکیو نیز داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 648

به "تیم نایب قهرمان پارالمپیک ریو در انتظار مجوز حضور در توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم نایب قهرمان پارالمپیک ریو در انتظار مجوز حضور در توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید