کوشش عربستان برای دریافت تضمین توقف حملات پهپادی و موشکی!

به گزارش شهر سرگرمی، منابع آگاه می گویند که سعودی ها کوشش دارند در روند مذاکرات، تضمینی را برای توقف حملات موشکی و پهپادی به زیرساخت های خود به دست آورند.

کوشش عربستان برای دریافت تضمین توقف حملات پهپادی و موشکی!

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری المیادین به نقل از منابع دیپلماتیک اظهار داشت که عربستان سعودی به دنبال تضمینی برای توقف شلیک موشک های بالستیک و هواپیما های بدون سرنشین یمنی است. این اتفاق دو هفته بعد از توقف حملات یمنی ها بنابر طرح صلح صنعا مطرح شده است، این در حالی است که عربستان سعودی در مورد این طرح همچنان مبهم است.

این منابع در بیان جزئیات مذاکرات غیر مستقیم اجرا شده برای توقف جنگ در یمن تاکید نمودند که عربستان سعودی موشک های بالستیک و هواپیما های بدون سرنشین را به عنوان مانعی برای خود می داند و کوشش دارد تضمین های واقعی برای توقف این موشک ها ارائه گردد.

محمد عبد السلام رئیس هیئت صنعا اظهار داشت که دولت های متجاوز تاکنون هیچ تصور واقعی برای توقف تجاوز و محاصره یمن ارائه ننموده اند.

در دیدار هئیت یمنی به ریاست محمد عبد السلام و کریستین تستو که در مسقط عمان برگزار گردید، آخرین تحولات داخلی و منطقه ای مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

هیئت یمنی در این دیدار توضیحاتی درباره واقعیت اوضاع یمن ارایه و تاکید نمود تجاوزات عربستان سعودی به یمن نه تنها متوقف نشده بلکه روند آن حتی در زمینه انسانی نیز شدت یافته است و نیرو های ائتلاف متجاوز تعدادی از کشتی های تجاری را توقیف و محاصره و محدودیت های مالی را تشدید نموده اند.

هیئت ملی یمن تاکید نمود متجاوزان تا این لحظه از ارایه هر گونه طرح واقعی برای متوقف کردن تجاوزات و محاصره یمن مطابق با ابتکار ریاستی (طرح پیشنهادی مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن) یا اقدامات بشردوستانه دیگر خودداری می نمایند و این امر بیانگر این است که رژیم سعودی و حامیان آن همچنان به دنبال ادامه تجاوز و محاصره یمن هستند.

هیئت یمنی در ادامه هشدار داد رژیم سعودی باید مسئولیت همه عواقب و پیامد های احتمالی ادامه تجاوز علیه ملت یمن را برعهده بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 404

به "کوشش عربستان برای دریافت تضمین توقف حملات پهپادی و موشکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش عربستان برای دریافت تضمین توقف حملات پهپادی و موشکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید