تأمین اعتبار 65 میلیارد تومانی برای بازسازی مدارس سیل زده استان

به گزارش شهر سرگرمی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان از تأمین اعتبار65 میلیارد تومانی برای بازسازی مدارس سیل زده استان اطلاع داد.

تأمین اعتبار 65 میلیارد تومانی برای بازسازی مدارس سیل زده استان

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حیدری در حاشیه آئین کلنگ زنی و ساخت آکادمی 9 کلاسه ازنا اظهار کرد: این پروژه سی و دومین مدرسه ای است که پس از سیل توسط خیرین ساخته می گردد؛ همچنین 27 مدرسه در قالب 202 کلاس درس هم پس از سیل توسط خیرین در دست تعمیر قرارگرفته است.

وی بیشترین خسارت ناشی از سیل را متوجه پل دختر معمولان مطرح کرد و اضافه نمود: در سیل اخیر 423 فضای آموزشی دچار آسیب شدند که از این تعداد 113 مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی و 310 فضای آموزشی نیازمند تعمیرات اساسی هستند.

حیدری گفت: با مساعدت خیرین مدرسه ساز، کار ساخت 57 پروژه در استان شروع شده است و با فعال شدن پروژه های نوسازی مدارس، بیش از 65 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی برای این حوزه جذب شد که در نوع خود رکورد محسوب می گردد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان توضیح داد: اعتبار موردنیاز برای ساخت این آکادمی در شهرستان ازنا بالغ بر 40 میلیارد ریال است که به طور کامل توسط خیرین پرداخت می گردد.

حیدری مطرح کرد: این واحد آموزشی با 9 کلاس درس، 3 کارگاه، یک آزمایشگاه، کتابخانه و سالن چندمنظوره با زیربنای آموزشی 1500 متر در زمینی به مساحت 6000 مترمربع احداث خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 206

به "تأمین اعتبار 65 میلیارد تومانی برای بازسازی مدارس سیل زده استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأمین اعتبار 65 میلیارد تومانی برای بازسازی مدارس سیل زده استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید