برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تعیین شد

به گزارش شهر سرگرمی، دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال امروز انجام شد و 8 تیم برتر مرحله گروهی صندلی نهایی خود را شناختند.

برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تعیین شد

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز مرحله گروهی لیگ برتر والیبال که با برگزاری دیدارهای مختلف در 6 شهر همراه بود، رده بندی نهایی 8 تیم صعود کننده به پلی آف تعیین شد و در نهایت تیم ها رقیبان خود را شناختند.

در این هفته از مسابقات فولادسیرجان با کسب پیروزی 3 بر صفر برابر خاتم در دیداری که افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال تماشاگر آن بود، به رده چهارم رسید و بالاتر از پیغام مشهد ایستاد.

در دیگر دیدرهای این هفته شهرداری گنبد پیروز شد در خانه با نتیجه 3 بر 2 شهرداری تبریز را شکست دهد اما در رده هشتم باقی ماند.

شهرداری ارومیه با پیروزی 3 بر یک برابر سایپا این تیم را در رده هفتم قرار داد و توانست فصل خود را با یک پیروزی بزرگ به اتمام برساند.

دورنا ارومیه انتهای جدولی در آخرین دیدار خود پیروز شد عقاب نهاجا را شکست دهد تا فصل این تیم جوان با کسب دومین برد به انتها برسد.

دیدار جذاب دو تیم شهرداری ورامین و کاله مازندران در انتها یک ماراتن بسیار زیبا و جذاب با رجحان 3 بر 2 تیم کاله همراه بود تا به این ترتیب ورامینی ها در خانه شکست بخورند.

دیدار شهروند اراک و پیکان در شهر اراک در انتها 5 ست رقابت به سود نماینده اراک به انتها رسید.

به این ترتیب رده بندی هشت تیم برتر به توضیح زیر است:

1.شهرداری ورامین 2.پیکان تهران 3.خاتم اردکان 4.فولاد سیرجان ایرانیان 5.پیغام خراسان 6.کاله مازندران 7.سایپا تهران 8.شهرداری گنبد

برنامه دیدارهای مرحله پلی آف نیز به توضیح زیر خواهد بود:

شهرداری ورامین - شهرداری گنبد پیکان تهران - سایپا تهران خاتم اردکان - کاله مازندران فولاد سیرجان - پیغام خراسان

مسابقات مرحله پلی آف از تاریخ چهارشنبه اول اسفند شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 103

به "برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید