رجحان دانشگاه آزاد اسلامی مقابل رعد پدافند در پلی آف لیگ برتر واترپلو

به گزارش شهر سرگرمی، تیم واترپلوی دانشگاه آزاد اسلامی با فزونی مقابل رعد پدافند در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر، صعود خود را به دور بعدی رقابت ها قطعی کرد.

رجحان دانشگاه آزاد اسلامی مقابل رعد پدافند در پلی آف لیگ برتر واترپلو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا با دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، دور دوم مرحله پلی آف بیست ونهمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلوی کشور، با تقابل تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و رعد پدافند پیگیری شد که دانشگاه آزاد پیروز شد با کسب پیروزی 20 بر 9، صعود خود را قطعی کند. ملاقات رفت دو تیم به میزبانی رعد با فزونی 18 بر 9 دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به انتها رسیده بود.

طبق اعلام سازمان لیگ و کمیته فنی واترپلو، ملاقات برگشت تیم های پرسپولیس و نفت امیدیه که در ملاقات رفت خود به ترتیب پیشگامان کویر یزد و استخر شهید نوفلاح را شکست داده بودند، با توافق تیم ها برگزار نمی گردد. با این حساب پرسپولیس و نفت امیدیه نیز جواز حضور در مرحله بعد را کسب کردند.

به این ترتیب با برگزاری ملاقات برگشت سایپا و نفت و گاز گچساران، تکلیف دیگر تیم پلی آف لیگ برتر واترپلو تعیین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 722

به "رجحان دانشگاه آزاد اسلامی مقابل رعد پدافند در پلی آف لیگ برتر واترپلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان دانشگاه آزاد اسلامی مقابل رعد پدافند در پلی آف لیگ برتر واترپلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید