بازپرسی اِف بی آی از مردی که هواداران بایدن را به مرگ تهدید کرد

به گزارش شهر سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، اف بی آی روز جمعه خاطرنشان کرد که فرایند تحقیق و بازپرسی از فردی را که گفته می شود از طریق شبکه های اجتماعی هواداران جو بایدن را به مرگ تهدید کرده بود، آغاز کرده است.

بازپرسی اِف بی آی از مردی که هواداران بایدن را به مرگ تهدید کرد

لورا ایمیلر از کارکنان اف بی ای در بیانیه ای که توسط شبکه خبری فاکس خوانده شد، اظهار داشت: اف بی آی از تهدیدهای آنلاین گزارش شده آگاه است و با شرکای خود برای تحقیق در این باره همکاری می کند. این موضوع هم اکنون از سوی مقامات ایالتی در دست بررسی است. دولت فدرال تا این زمان هیچ گونه دستگیری و یا طرح اتهامی انجام نداده است. و هیچ گونه تهدید آشکاری علیه امنیت عمومی وجود ندارد.

اما روزنامه لس آنجلس تایمز گزارش داد که فرد مظنون از سوی اعضای یک کارگروه مشترک متشکل از مجریان قانون فدرال و محلی بازداشت شده است.

برخی گزارشها نیز حاکی از آن است که فرد مظنون به بازداشتگاه منتقل شده است. در تصویر ویدئویی پست شده بر روی اینستاگرام، فرد مظنون می گوید: چنانچه بایدن انتخاب شود، من دست به اقدامی مانند تیراندازی در مدرسه می زنم، و تمام این دموکراتها را می کُشم.

شایان ذکر است که همزمان با شمارش آرای ایالات باقیمانده (نوادا، کارولینای شمالی، جورجیا و پنسیلوانیا) و سنگین تر شدن کفه ترازو به نفع بایدن، فضای دو قطبی و تنش آلود به ویژه در میان هواداران پروپاقرص دو نامزد بیش از پیش احساس می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1255

به "بازپرسی اِف بی آی از مردی که هواداران بایدن را به مرگ تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازپرسی اِف بی آی از مردی که هواداران بایدن را به مرگ تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید