انتقاد نایب قهرمان دنیا و پارالمپیک از نداشتن وزنه استاندارد!

به گزارش شهر سرگرمی، نایب قهرمان پرتاب وزنه کلاس F42 پارالمپیک و دنیا و قهرمان دو دوره بازی های آسیایی از نبود وزنه استاندارد گلایه دارد.

انتقاد نایب قهرمان دنیا و پارالمپیک از نداشتن وزنه استاندارد!

سجاد محمدیان در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن گلایه از اینکه فقط سه پرتاب گر را جزو شانس های طلای پارالمپیک 2020 قرار داده و کمیته ملی پارالمپیک به آنان حقوق می دهد، توضیح داد: این یک سیاست غلط است و ما که شانس نقره و برنز هستیم را در اختیار فدراسیون جانبازان و معلولان قرار داده اند که حقوق بگیریم و همه از این تبعیض ناراضی هستند.

وی ادامه داد: فدراسیون نشین ها می گویند بعد از رقابت های جهانی حقوق می دهند و این در حالی است که ما پیش از این رقابت ها به حقوق احتیاج داریم تا بتوانیم هزینه کنیم و حداقل مکمل بخریم!

محمدیان با بیان اینکه پس از پارالمپیک ریو یک ریال برای بنده هزینه نشده، اضافه نمود: در این مدت حتی یک مرحله اردوی تیم ملی نداشته ایم و در مجموع شرایط سختی داریم.

این ورزشکار لرستانی با بیان اینکه وزنه استاندارد نداریم، توضیح داد: هیچگونه وسیله ای به ما نمی دهند و بعد از پارالمپیک ریو برای خرید وسیله استاندارد قول داده اند اما هنوز عملی نشده است

وی یادآور شد: حدود شش سال است با وزنه غیراستاندارد تمرین می کنم و با این شرایط بهترین رکوردها را به ثبت می رسانم، اضافه نمود: سال جاری با وزنه ای که تمرین می کنم قصد داشتم در انتخابی تیم ملی شرکت کنم اما اجازه ندادند.

محمدیان تاکید نمود: خیلی سخت است با وزنه غیراستاندارد تمرین و در مسابقات با استاندارد پرتاب کنیم و این در حالی است که رقیبان ما بهترین امکانات را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 413

به "انتقاد نایب قهرمان دنیا و پارالمپیک از نداشتن وزنه استاندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نایب قهرمان دنیا و پارالمپیک از نداشتن وزنه استاندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید