اروپا به جای پیش بینی سیاست خارجی آمریکا به فکر حل مسائل خود باشد

به گزارش شهر سرگرمی، وزیر امور خارجه ایتالیا در انجمن سیاست خارجی برلین تاکید نمود که اروپا به جای اینکه انرژی خود را برای پیش بینی سیاست خارجی آمریکا بگذارد به فکر حل مسائل شخصی خود در اروپا باشد.

اروپا به جای پیش بینی سیاست خارجی آمریکا به فکر حل مسائل خود باشد

در سفر با بهترین تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان امروز در سخنانی در انجمن سیاست خارجی برلین تاکید نمود که اروپا در شرایط سخت و تقریبا اهریمنی قرار گرفته است و باید در ماه های آینده سیاست خارجی کاملا مسئولانه ای در پیش گرفته گردد.

وی اضافه کرد: انسان ها از دولت های خود و از اروپا انتظار راه چاره هایی را دارند. ما قادر به ارائه پاسخ مشترکی به آن ها نیستیم. توافقات تشریفاتی نتیجه ای ندارد.

پائولو جنتیلونی ، وزیر امور خارجه ایتالیا نیز در این انجمن تاکید نمود که اروپا باید به این فرایند سرانجام دهد که انرژی خود را برای این منظور به کار ببرد که آینده سیاست خارجی آمریکا را پیش بینی کند. به جای آن اروپاییان باید به فکر حل مسائل شخصی خود در اروپا باشند.

وی در این باره هشدار داد که تروریسم، مهاجرت و پوپولیسم روزافزون همراه با مسائل مالی در بخش هایی از اتحادیه اروپا به توفان کاملی تبدیل می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 608

به "اروپا به جای پیش بینی سیاست خارجی آمریکا به فکر حل مسائل خود باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا به جای پیش بینی سیاست خارجی آمریکا به فکر حل مسائل خود باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید