ارائه تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال در کشور

به گزارش شهر سرگرمی، معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور گفت:بخشی که دولت خیلی به آن اهتمام و توجه دارد بحث اشتغال است و از محل تسهیلات روستایی به طرح های اشتغالزایی تسهیلات با سود 4 تا 6 درصد اعطا می گردد.

ارائه تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال در کشور

به گزارش خبرنگار از ، عصر امروز باحضور امید معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور، معاون عمرامی استاندار کرمان و سایر مسئولین مجتمع تفریحی، گردشگری و اقامتی عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این مجتمع توسط بخش خصوصی احداث و بیش از 2میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی باسود 4درصد دریافت نموده است و ظرفیت پذیرایی از 4هزار نفر را بصورت همزمان داراست.

در این مجتمع 50نفر بصورت مستقیم مشغول به کار شدندو برای تکمیل آن بیش، از 2میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

امید معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در حاشیه افتتاح این مجتمع گفت:در سفر معاون اول رئیس جمهور فرصتی پیش آمد به جنوب کرمان سفر کنیم.

وی اضافه نمود:بخشی از کار که دولت خیلی اهتمام و توجه دارد بحث اشتغال است و از محل تسهیلات روستایی طرح های خوبی در جنوب کرمان اجرا شده است .

امید توضیح داد : در این سفر اعتبار خوبی به این بخش تزریق شد البته برخی از طرح ها را از نزدیک بازدید کردیم هم تنوع طرح ها بالاست وهم اشتغال زایی خوبی دارد .

معاون توسعه روستایی گفت:یک سوم اعتبارات این بخش آزاد شده که حدود 6هزار میلیارد تومان در سطح کشور را شامل می گردد و دو سوم دیگر نیز آزاد سازی خواهد شد.

وی اظهارکرد:پروژه هایی که ثبت نام کردند از بین مردم این منطقه و سایر نقاط کشور تا از این منابع استفاده نمایند تاثیر خوبی برای روستا نشینان و کار آفرینان روستا دارد و سود این منابع بین 4تا 6 درصد می باشد.

وی گفت:در کنار توجه به زیر ساخت های روستا به وسیله این منابع اشتغال روستا را پایدار می کنیم تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

ی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 85

به "ارائه تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات روستایی برای ایجاد اشتغال در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید