ادامه رکورد شکنی ویروس کرونا در هند، آمار مبتلایان به 820 هزار نفر رسید

به گزارش شهر سرگرمی، طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت هند تنها در 24 ساعت اخیر بیش از 27 هزار و 114 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و رکورد تعداد بیماران در یک روز را در این کشور شکستند.

ادامه رکورد شکنی ویروس کرونا در هند، آمار مبتلایان به 820 هزار نفر رسید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، تعداد بیماران مبتلا ویروس کرونا در هند به 820 هزار و 916 نفر رسید.

دهلی نو که سخت ترین روزهای کرونایی خود را پشت سر می گذارد باز هم با رکورد شکنی این ویروس روبرو شد و تنها طی 24 ساعت 27 هزار و 114 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شدند.

تا به امروز 822 هزار و 674 هندی به کرونا مبتلا شده اند و از این تعداد 22 هزار و 152 نفر نیز قربانی این ویروس شده و جان خود را از دست داده اند.

ایالت مهاراشترا در غرب هند آلوده ترین ایالت این کشور به حساب می آید که شرایط بسیار خطرناک دارد ولی زنگ هشدار در دیگر مناطق هند نیز به صدا در آمده است.

مقامات هندی ضمن ابراز نگرانی شدید از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در این کشور اعلام کردند: بعید به نظر می رسد پیش از سال 2021 واکسن یا درمانی برای کرونا کشف گردد.

دولت دهلی نو به افزایش تعداد بهبودیافتگان کرونا نیز امیدوار است و از مردم می خواهد با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی مانع گسترش بیماری شوند.

این در حالی است که احزاب اپوزیسیون از جمله حزب کنگره به بالا بودن نرخ بیماران کرونایی اعتراض دارند و آن را نتیجه اهمال و سهل انگاری دولت دهلی نو می دانند.

هند ابتدا کوشش داشت با قرنطینه مانع گسترش کرونا گردد ولی مسائل مالی باعث لغو قرنطینه شد و پس از آن تعداد بیماران در هند به شکلی تصاعدی افزایش یافتند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1071

به "ادامه رکورد شکنی ویروس کرونا در هند، آمار مبتلایان به 820 هزار نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رکورد شکنی ویروس کرونا در هند، آمار مبتلایان به 820 هزار نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید