ابراهیم صادقی: دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم

به گزارش شهر سرگرمی، مربی سایپا تاکید نمود که این تیم به دنبال قهرمانی در جام حذفی فوتبال و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست.

ابراهیم صادقی: دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی دستیار علی دایی پس از پیروزی تیمش در ضربات پنالتی مقابل استقلال و صعود به مرحله بعدی جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم. خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم با پیروزی در ضربات پنالتی موفق شویم.

او اظهار داشت: من قبلا هم گفته بودم از شکست در لیگ برتر مقابل استقلال درس گرفتیم و می توانیم در جام حذفی جبران کنیم. ما به دنبال قهرمانی هستیم با اینکه تیم مان 10 نفره شد بازیکنان خیلی خوب دویدند و می توانستیم در 90 دقیقه پیروز شویم. از این نتیجه خوشحالم. حتی می توانستیم در 90 دقیقه پیروز این بازی شویم.

مربی سایپا با بیان اینکه جام حذفی برای علی دایی از اهمیت بالایی برخوردار است یادآور شد: سال گذشته در جام حذفی ناکام بودیم و به وسیله لیگ برتر سهمیه آسیا را گرفتیم اما سال جاری می توانیم با قهرمانی در این رقابت ها مستقیما به رقابت های آسیایی صعود کنیم.

صادقی با اشاره به حضوربازیکنان جوان در سایپا گفت: در داخل و روی نیمکت بازیکنان جوانی داریم که می توانند در سال های آینده به تیم ما یاری نمایند.

او در سرانجام درباره جدایی مهدی ترابی از این تیم اظهار کرد: ترابی در پایه های سایپا رشد کرد و به تیم ملی رسید. او بازیکن بسیار بااستعداد و باکیفیتی است و امیدوارم در تیم جدیدش موفق باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 30

به "ابراهیم صادقی: دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراهیم صادقی: دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید