آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد

به گزارش شهر سرگرمی، تهران (پانا) - وزارت خزانه داری آمریکا از تحریم 2 شخص حقیقی و 6 شرکت خارجی به دلیل نقض تحریم های دولت این کشور علیه ایران اطلاع داد.

آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد

وزارت خزانه داری آمریکا روز دوشنبه خاطرنشان کرد نام 2 شخص حقیقی و 6 شرکت خارجی به دلیل نقض تحریم های دولت آمریکا علیه ایران به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می رود، افزوده شده است.

خزانه داری آمریکا همچنین یک فرد و یک شرکت استرالیایی را به اتهام تامین اقتصادی گروه تروریستی القاعده تحریم کرد.

چن اریک و هی دنیل، شرکت حمل و نقل Delight مستقر در هنگ کنگ، شرکت حمل و نقل Gracious مستقر در هنگ کنگ، شرکت حمل و نقل Noble مستقر در هنگ کنگ، گروه هلدینگ ریچ شانگهای مستقر در شانگهای، شرکت خطوط حمل و نقل ریچ هنگ کنگ و شرکت حمل و نقل سوپریم مستقر در هنگ کنگ افراد و شرکت های چینی تحریم شده هستند.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین احمد لقمان طالب متولد انگلستان و شهروند استرالیا را به همراه شرکت متعلق به او به نام طالب و پسران (TALIB AND SONS PTY LTD) در استرالیا را به اتهام حمایت اقتصادی و فناورانه از القاعده تحریم کرد.

الیوت آبرامز، نماینده دولت آمریکا در امور ایران گفته دولت کشورش این ماه تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال خواهد نمود. نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: شاهد اعمال تحریم های بیشتر علیه ایران در ماه جاری خواهید بود. این تحریم ها تا زمانی که ایران با ایالات متحده توافق کند پابرجا خواهند بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 1214

به "آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران وضع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید