شروع به کار شهردار تبریز پس از بهبودی

به گزارش شهر سرگرمی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی ایرج شهین باهر یک روز پس از منفی اعلام شدن تست کرونای خود، روز پرکاری را سپری کرد و بازدیدی پنج ساعته از پروژه های عمرانی داشت.

شروع به کار شهردار تبریز پس از بهبودی

ایرج شهین باهر امروز ابتدا با حضور در مزارستان ستارخان در محله ایده لو، از نزدیک شاهد اجرای پروژه احداث پارک ستارخان بود و در حضور معاون فنی و عمرانی و همچنین شهردار منطقه 10، دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

وی سپس به همراه اسحقی، معاون عمرانی خود به مقبره الشعرا رفت تا پیشرفت فیزیکی این پروژه که شهرداری فراتر از وظایف خود به آن پرداخته، ارزیابی کند. او خطاب به شهردار منطقه، نسبت به اتمام صفه مقبره الشعرا در سریع ترین زمان ممکن تاکید نمود.

پس از آن، ایرج شهین باهر راهی مقبره دو کمال شد تا از نزدیک فرایند ترمیم و توسعه این مقبره تاریخی را آنالیز کند.

امروز، چهلمین روز درگذشت آتش پاد دوم محمد قلیزاده مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز است و به همین مناسبت، ایرج شهین باهر پس از بازدید پروژه های یاد شده، راهی وادی رحمت شد تا در این مراسم شرکت کند. شهردار تبریز پس از حضور بر سر مزار مرحوم قلیزاده، به همراه فرخ جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز از فرایند کار مسقف سازی گلزار شهدا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر با وجود این که به تازگی از قرنطینه خانگی خارج شده، بلافاصله از وادی رحمت راهی جاده آناخاتون به اسپیران شد و در جریان اجرای عملیات تعریض این جاده نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: fun30t1.ir شناسه مطلب: 955

به "شروع به کار شهردار تبریز پس از بهبودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار شهردار تبریز پس از بهبودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید